Veel gestelde vragen

 

 
 
 
 
 
 
 

– Mag de hond mee?

Nee, helaas niet.

– Kan ik een tafel reserveren?

Ja, minimaal 24 uur van te voren en pas na onze bevestiging is deze definitief.

– Mag ik zelf eten en/ of drinken mee nemen?

Nee, helaas niet. Onze keuken biedt voor elk wat wils.

– Waar vind ik jullie huisregels?

Kijkt u bij “extra” op onze site.

– Kan ik mijn kortingsbon gebruiken bij een arrangement?

Nee, kortingsbonnen zijn helaas niet geldig in combinatie met andere acties en arrangementen.

– Mag ik zonder vooraf te reserveren toch een arrangementprijs vragen?

Nee, arrangementen kunnen alleen op afspraak geboekt worden.

– Kan ik mijn kind onder de 2 jaar mee laten draaien in een arrangement?

Ja, wij brengen de entreeprijs in mindering op het arrangement voor dit kind.

– Waarom kan ik geen arrangement boeken terwijl er wel nog tafels vrij zijn?

Onze arrangementen worden van A tot Z begeleid en worden daardoor organisatorisch beperkt in aantal.

– Wat kost het parkeren?

Niets, parkeren is gratis.

– Hebben jullie ook cadeaubonnen?

Ja, deze zijn verkrijgbaar bij de kassa.

– Mijn kind heeft een voedselallergie, kunnen wij toch bij de Hooiberg terecht?

Ja, geeft u dit bij binnenkomst door. Wij kunnen rekening houden met de meest gangbare allergieën.

– Hebben jullie (boerderij-) dieren?

Ja, in beperkte mate en achter een hek.

– Kan ik de Hooiberg in zijn totaal af huren?

Dit is mogelijk, informeert u naar tarieven en voorwaarden via onderstaand e-mail button.

Heeft u nog andere vragen, mail ons!
contact_button

Comments are closed.